آرتان پیام اهورا

همه چیزهایی که برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

آرتان پیام اهورا

همه چیزهایی که برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

رسانه و مرجع نوآورانه برای انتقال دانش روز دنیا برای رشد فردی و افزایش دانش عمومی

کلمات کلیدی

کدام ماشین ریش تراش فیلیپس خوب است

يكشنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۱، ۰۳:۰۱ ب.ظ

اگر به دنبال بهترین ریش تراش فیلیپس هستید، به دنبال بهترین آن هستید. فیلیپس مطمئنا یکی از بهترین برندهای ماشین اصلاح در بازار است. در این مقاله شما را با بهترین ریش تراش فیلیپس آشنا می کنیم اما قبل از آن. بیایید قبل از خرید ماشین اصلاح کمی در مورد انواع ماشین اصلاح و نکاتی صحبت کنیم.

انواع ریش تراش


بهترین مدل ریش تراش فیلیپس از نظر عملکرد به دو دسته تقسیم می شوند، دسته اول ریش تراش هایی هستند که قابلیت اصلاح با عدد صفر را دارند و اساسا برای اصلاح موهای صورت طراحی شده اند و دسته دوم ریش تراش هایی هستند که قابلیت اصلاح دارند. با عدد صفر و البته برای اصلاح صورت و بدن هم قابل استفاده هستند.

توجه به عملکرد ماشین اصلاح


قبل از خرید ریش تراش حتما به عملکردهایی که حالت کامنت است توجه کنید مثلا اگر برای اصلاح صورت از آن استفاده می کنید دقت کنید که ریش تراش برای اصلاح صورت باشد نه بدن و همچنین اگر توانایی اصلاح با عدد صفر برای شما مهم است. است، مطمئن شوید که این امکان پذیر است.

یا برخی به ریش تراش خود نیاز دارند تا بتوانند خط بکشند، در واقع می خواهند ریش های خود را با ریش تراش قاب کنند، در حالی که برخی از ریش تراش ها که به صورت چرخشی کار می کنند فقط از صفر برش می زنند و توانایی خط کشیدن و خط کشیدن را ندارند. آن را قاب کنید.

نکاتی قبل از خرید ماشین اصلاح


قبل از خرید ریش تراش، علاوه بر ویژگی های اصلی حالت مانند صفر کردن و کشیدن، به ویژگی های جانبی نیز توجه کنید زیرا می تواند در انتخاب شما تأثیر بگذارد.

مثلا ریش تراش به نظر شما شارژی است یا با برق کار می کند؟ در این بین برخی از مدل ها شارژ می شوند و در مواقع لزوم می توانید مستقیماً آنها را به برق وصل کنید.

برخی از دستگاه ها قابلیت اصلاح صورت خیس و برخی دیگر قابلیت استفاده در زیر دوش را دارند، این ویژگی ها ممکن است برای شما مهم باشد یا نباشد، نکته مهم توجه به مواردی است که برای شما مهم است.

عمر مفید ریش تراش چقدر است؟


این واقعا به نحوه نگهداری شما بستگی دارد، اگر به درستی از آن استفاده کنید و همیشه آن را تمیز کنید و در صورت نیاز روغن بزنید، می تواند بیش از 20 سال برای شما دوام بیاورد (پدربزرگ من یک موزر 30 ساله داشت). هنوز کار می کند).

اما به طور معمول، شما می توانید یک عمر از 3 سال را تصور کنید که حداقل تا 10 سال است که باز هم کاملاً به نگهداری شما مربوط می شود.

چرا ریش تراش فیلیپس؟


شرکت فیلیپس یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه الکترونیک است که در سال 1891 توسط جرارد فیلیپس در آیندهوون تاسیس شد و تعداد کارکنان آن به بیش از 122 هزار نفر می رسد و به بیش از 60 کشور دنیا خدمات رسانی می کند.

این شرکت تنها در زمینه ریش تراش های برقی و لوازم شخصی فعالیت نمی کند و دامنه فعالیت آن ها بسیار گسترده تر است، بلکه ریش تراش های فیلیپس یکی از محبوب ترین محصولات این شرکت است و افراد زیادی این شرکت را با لوازم شخصی برقی می شناسند.

معیارهای انتخاب بهترین ماشین اصلاح
ریش تراش یک وسیله شخصی است و ارتباط مستقیمی با پوست صورت دارد، بنابراین باید در انتخاب گزینه مناسب دقت زیادی داشته باشید. در ادامه به بررسی معیارهای انتخاب بهترین ریش تراش می پردازیم:

اصلاح خشک یا مرطوب
یکی از مواردی که در انتخاب و خرید ماشین اصلاح باید به آن توجه کرد، گزینه ضد آب آن است. اگر قصد دارید از ماشین اصلاح در حمام یا زیر دوش استفاده کنید یا ریش خود را با ژل اصلاح بتراشید، باید ریش تراش ضد آب را انتخاب کنید. اما فاکتور ضد آب ریش تراش ها نیز درجات مختلفی دارد. برخی از مدل ها فقط چند دقیقه در زیر رطوبت دوام می آورند و برخی دیگر را می توان در ارتفاع یک متری زیر آب ساعت ها استفاده کرد. البته ضد آب بودن ریش تراش ها نیز در قیمت آن ها تاثیرگذار است.

شارژ با سیم یا بی سیم
برخی از مدل های ریش تراش شارژی ندارند و برای استفاده از آن ها باید مستقیم به برق وصل باشید تا بتوانید ریش خود را کوتاه کنید. اما برخی دیگر که با باتری کار می کنند، ریش تراش هایی که با باتری کار می کنند نیز به دو گروه تقسیم می شوند. گروهی از ماشین های اصلاح که باتری آنها یکبار مصرف است و پس از شارژ باید باتری را دور بریزید.

سایر مدل های ریش تراش که باتری آن ها قابلیت شارژ دائمی را دارد. اما برای انتخاب ماشین اصلاح سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که هم قابلیت شارژ و هم قابلیت کار با برق را داشته باشد.

دارای قابلیت خط زن
یکی دیگر از ویژگی هایی که برخی از تریمرها دارند، ویژگی تریمر است. مدل هایی با ویژگی خط زنانه به شما این امکان را می دهد که به راحتی خط ریش خود را اصلاح کنید. اگر ریش تراش شما این ویژگی را ندارد باید به صورت جداگانه یک تیغ بخرید که هزینه های اضافی را می طلبد.

مدت زمان نگهداری مبلغ شارژ
برخی از ریش تراش ها قابلیت نگه داشتن کمی شارژ را دارند، علاوه بر این به زمان زیادی برای شارژ شدن نیاز دارند. اما ریش تراش هایی هستند که با یک یا دو ساعت وصل شدن به برق یک تا دو ساعت قابل استفاده هستند.

وزن ماشین اصلاح
گاهی اوقات تراشیدن صورت ممکن است زمان زیادی طول بکشد. اگر ماشین اصلاحی که انتخاب می کنید سنگین باشد دستتان زود خسته می شود و دیگر نمی توانید اصلاح کنید. بنابراین در هنگام خرید حتما به ضریب وزن دستگاه توجه کنید.

یکی دیگر از ویژگی های ماشین های اصلاح داشتن صفحه نمایش برای نمایش شارژ باقی مانده است. که باید توجه کنید قبل از اتمام شارژ مجدد آن را شارژ کنید. همچنین برخی از ریش تراش ها دارای پایه شارژ هستند که می توان از آن برای شارژ دستگاه استفاده کرد.

پایه های شارژ نیز دارای دو مدل هستند که یکی از آنها فقط دستگاه را شارژ می کند و نوع دیگری نیز وجود دارد که علاوه بر شارژ می تواند سر دستگاه را نیز ضدعفونی کند. پایه این نوع ریش تراش ها دارای محلول ضدعفونی کننده مخصوص است که با آن دستگاه را ضد عفونی می کند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.