آرتان پیام اهورا

همه چیزهایی که برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

آرتان پیام اهورا

همه چیزهایی که برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

رسانه و مرجع نوآورانه برای انتقال دانش روز دنیا برای رشد فردی و افزایش دانش عمومی

کلمات کلیدی

نسل جدید لپ تاپ 14 اینچی Lenovo Xiaoxin Air با وضوح صفحه نمایش 2.8K و پردازنده AMD Ryzen 7 7840U و قیمت اقتصادی روانه بازار می شود.
در دوران محبوبیت لپ تاپ مک بوک ایر 2022 اپل، لنوو با لپ تاپ های سری Xiaoxin فروش موفقی در بازار چین داشته است. سال گذشته Xiaoxin Air 14 با پردازنده Intel Core i5-1240P و قیمت 777 دلار در چین عرضه شد و امسال لنوو از جایگزین اقتصادی تری برای این لپ تاپ رونمایی کرد.

به گزارش GizmoChina، نسخه AMD لپ تاپ 14 اینچی Xiaoxin از وضوح صفحه نمایش 2.8K با نرخ رفرش 120 هرتز استفاده می کند. صفحه نمایش این لپ تاپ دارای روشنایی 400 نیت است و 100 درصد طیف رنگی sRGB را پوشش می دهد تا کاربران هنگام مشاهده آن رنگ ها را به دقت ببینند.

لنوو در Dell Xiaoxin Air 14 از پردازنده AMD Ryzen 7 7840U به همراه 16 گیگابایت رم LPDDR5 و فضای ذخیره سازی 1 ترابایتی SSD در دل Xiaoxin Air 14 استفاده کرده است. در کنار دستگاه، دو درگاه USB-C، یک پورت USB-A و یک پورت HDMI دیده می شود تا کاربران را ببیند. هیچ مشکلی با پورت های اتصال این لپ تاپ ندارید.

به لطف وزن 1.34 کیلوگرمی و ضخامت 14.9 تا 15.9 میلی متری این لپ تاپ، کاربران برای حمل لنوو Xiaoxin Air 14 مشکلی نخواهند داشت. لنوو در لپ تاپ جدید خود از وب کم 1080p استفاده کرده است که از سیستم تشخیص چهره برای قفل استفاده می کند. صفحه نمایش هنگامی که یک کاربر ناشناس به لپ تاپ نزدیک می شود، سیستم به طور خودکار صفحه نمایش را قفل می کند.

Xiaoxin Air 14 از چهار بلندگوی Dolby Atmos استفاده می کند تا تجربه ای عالی را هنگام گوش دادن به موسیقی و محتوای صوتی ارائه دهد.

لنوو در لپ تاپ اقتصادی جدید خود از باتری 65 وات ساعتی با قابلیت شارژ سریع استفاده کرده است که تقریباً 8 ساعت در استفاده روزانه و 17 ساعت در کار اداری دوام می آورد.

قیمت لپ تاپ لنوو شیائومی ایر 14 2023 نزدیک به 565 دلار است که در مقایسه با قیمت لپ تاپ نسل قبل شیائومی ایر 14 به میزان قابل توجهی کمتر است و در مقایسه با قیمت مک بوک ایر، خرید اقتصادی تری به حساب می آید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.