آرتان پیام اهورا

همه چیزهایی که برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

آرتان پیام اهورا

همه چیزهایی که برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

رسانه و مرجع نوآورانه برای انتقال دانش روز دنیا برای رشد فردی و افزایش دانش عمومی

کلمات کلیدی

لنوو سال 2024 را با لپ تاپ های گیمینگ جدید سری Legion آغاز می کند.
لنوو تیزر رسمی سری جدید لپ تاپ های گیمینگ Legion را با نام های Y7000P، Y9000P، Y9000X و Y9000K منتشر کرد. تیزرها به ویژگی های کلیدی این دستگاه ها اشاره می کنند.

لپ تاپ Y7000P تغییرات ظاهری را تجربه کرده و به آخرین نسل چهاردهم پردازنده اینتل (سری Raptor Lake Refresh HX) و گرافیک Nvidia مجهز شده است. لنوو ادعا می کند که این مدل قدرتمندترین Y7000P تا به امروز است و از فناوری خنک کننده جدید برای افزایش عملکرد استفاده می کند.

لپ تاپ Y9000P دارای مشخصاتی مشابه با Y7000P خواهد بود. علاوه بر این، این لپ تاپ از صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 240 هرتز و پوشش وسیع فضای رنگی P3 بهره می برد که به ادعای لنوو پاسخگوی نیاز طراحان و گیمرها خواهد بود.

در قدرتمندترین پیکربندی لپ تاپ Y9000K، لنوو دو ترابایت فضای ذخیره سازی SSD ارائه می دهد. به این ترتیب دست کاربران برای انتخاب فضای ذخیره سازی مورد نیازشان بازتر خواهد بود.

گزارش ها نشان می دهد که اینتل قرار است نسل چهاردهم پردازنده های سری HX را در اوایل ژانویه معرفی کند. انتظار می رود لنوو و سایر سازندگان لپ تاپ های مجهز به این پردازنده ها را در نمایشگاه CES 2024 به نمایش بگذارند.

اینتل دو سری جداگانه از پردازنده های کلاس لپ تاپ نسل چهاردهم را ارائه می دهد. سری اول پردازنده های Meteor Lake هستند که در لپ تاپ های دانشجویی و میان رده استفاده خواهند شد. سری دوم Raptor Lake Refresh است که در واقع نسخه به روز شده نسل سیزدهم است و در لپ تاپ های رده بالا و گیمینگ استفاده می شود.

قیمت لپ تاپ سری Legion لنوو هنوز مشخص نیست اما انتظار می رود لنوو قیمت لپ تاپ و مشخصات کامل آن را در نمایشگاه CES اعلام کند. لپ تاپ های جدید سری Legion با مشخصات حرفه ای جزو بهترین لپ تاپ ها خواهند بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.