آرتان پیام اهورا

همه چیزهایی که برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

آرتان پیام اهورا

همه چیزهایی که برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

رسانه و مرجع نوآورانه برای انتقال دانش روز دنیا برای رشد فردی و افزایش دانش عمومی

کلمات کلیدی

بدون هیچ مقدمه ای به سراغ ویژگی های اصلی و کلیدی یخچال جدید کره ای می رویم. یکی از مشکلات اصلی کاربران با یخچال، سر و صدای گاه و بی گاه این محصولات است که می تواند شما را در نیمه های شب ناباور کند. سامسونگ با دانستن این موضوع از فناوری کمپرسور دیجیتال اینورتر در یخچال جذاب RS80 استفاده کرده است که تا حد زیادی این مشکل را حل کرده است. اما اینورتر دیجیتال دقیقاً در یخچال های سامسونگ چگونه کار می کند؟

در یخچال های مجهز به این فناوری از جمله RS80، سامسونگ مدل های سنتی تک سرعته را با کمپرسورهای چند سرعته جایگزین کرده است که ایده هوشمندانه ای است. به همین ترتیب وقتی درب یخچال را چندین بار باز و بسته می کنید، کمپرسور چند سرعته یخچال سامسونگ با توجه به میزان مصرف شما عملکرد خود را تغییر می دهد. به این معنی که صدای تولید شده توسط یخچال با استفاده از اینورتر دیجیتال به طور موثر کاهش می یابد و دمای یخچال ثابت نگه داشته می شود. از طرفی با این فناوری عمر مفید کمپرسور یخچال نیز افزایش می یابد.

یکی دیگر از ویژگی های یخچال RS80 سامسونگ استفاده از سیستم آنتی باکتریال است. این سیستم بهداشتی با یک برنامه منظم از طریق فیلتر مخصوص هوای داخل یخچال را ضد عفونی کرده و محیط داخل یخچال را سالم نگه می دارد. بنابراین بوی نامطبوع برخی از مواد غذایی از محیط یخچال خارج شده و ماندگاری محتویات داخل یخچال افزایش می یابد. تولید یخ مکعبی یا خرد شده یکی دیگر از قابلیت های جذابی است که سامسونگ در این یخچال ارائه می کند.

یخچال RS80 سامسونگ طراحی حرفه ای دارد. این یخچال ظاهری زیبا به شکل جعبه استیل دارد و به راحتی با سایر لوازم خانگی هماهنگ می شود. کره ای ها نوعی مینی بار روی درب یخچال قرار داده اند که می توانید نوشیدنی ها و غذاهای مورد علاقه خود را در آن قرار دهید و همزمان نگاهی به محتویات آن بیندازید. سامسونگ برای طراحی این درب از فناوری Metal Cooling استفاده کرده است که علاوه بر ساده سازی طراحی محصول، اتلاف انرژی را نیز کاهش می دهد. به لطف طراحی حرفه ای سامسونگ، دسترسی به قسمت های مختلف یخچال بسیار آسان است.

نتیجه
یخچال RS80 سامسونگ یکی از بهترین یخچال فریزر برای کاربرانی است که دائما در خانه هستند و از چک کردن آن سیر نمی شوند. زیرا این محصول با مصرف مناسب و تولید کم صدا کیفیت غذا را به بهترین نحو حفظ می کند. یخچال RS80 سامسونگ با قیمتی در حدود 90 میلیون تومان قابل خریداری است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.