آرتان پیام اهورا

همه چیزهایی که برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

آرتان پیام اهورا

همه چیزهایی که برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

رسانه و مرجع نوآورانه برای انتقال دانش روز دنیا برای رشد فردی و افزایش دانش عمومی

کلمات کلیدی

قبل از شروع رسمی نمایشگاه CES 2024، سامسونگ رویدادی را برای رونمایی از جدیدترین دستگاه های خانگی خود برگزار می کند. به نظر می رسد سامسونگ در این رویداد از جدیدترین تلویزیون های QD-OLED و Neo QLED خود رونمایی می کند. زیرا اکنون اطلاعاتی در مورد آنها منتشر شده است.
طبق یک گزارش جدید، تمامی تلویزیون های جدید سامسونگ به سیستم عامل تایزن مجهز شده و از SmartThings پشتیبانی می کنند.

تلویزیون های QD-OLED و Neo QLED جدید سامسونگ
تلویزیون های 2024 سامسونگ توسط NRRA تایید شده اند که شماره مدل آنها را فاش کرده است. تلویزیون QD-OLED پرچمدار سال 2024 سامسونگ S95D نام دارد اما بسته به بازار هدف با نام های مختلفی روبرو خواهیم بود.

مدل بعدی S90D نام دارد که مشخصات فنی ضعیف تری نسبت به برادر خود خواهد داشت. این دو تلویزیون در نسخه های 55، 65 و 75 اینچی روانه بازار خواهند شد.
سامسونگ همچنین از چندین تلویزیون جدید Neo QLED برای سال 2024 رونمایی خواهد کرد که QN85ND نامیده می شوند، همراه با QN90D و QN95D. این تلویزیون ها دارای پنل 4K VA با نور پس زمینه Mini LED و نرخ رفرش 120 هرتز خواهند بود.

تلویزیون های جدید نئو کیو ال ای دی سامسونگ در مدل های ۵۵ تا ۸۵ اینچی عرضه خواهند شد. البته مدل QN90D در نسخه 98 اینچی نیز در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. همچنین با یک تلویزیون 8K از این خانواده روبرو خواهیم بود.

در ادامه نوبت به تلویزیون های QLED سامسونگ می رسد که شامل مدل های Q70D به همراه Q75D و Q80D می شود. این تلویزیون‌ها احتمالا دارای یک پنل 4K VA با لایه کوانتومی و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز خواهند بود.

در نهایت بهترین مارک تلویزیون خارجی سامسونگ از تلویزیون های کریستال UHD رونمایی خواهد کرد. این تلویزیون ها با نام های DU8000 و DU8500 عرضه می شوند و در نسخه های 43 تا 75 اینچی قابل خریداری هستند.

برای آشنایی با این تلویزیون های سامسونگ تنها باید چند روز دیگر صبر کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.