آرتان پیام اهورا

همه چیزهایی که برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

آرتان پیام اهورا

همه چیزهایی که برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

رسانه و مرجع نوآورانه برای انتقال دانش روز دنیا برای رشد فردی و افزایش دانش عمومی

کلمات کلیدی

لپ تاپ قدرتمند MSI Titan 18 HX از پردازنده نسل چهاردهم، گرافیک پرچمدار و نمایشگر مینی LED 18 اینچی با وضوح 4K بهره می برد.
MSI، برند معروف بازار کامپیوتر، در آستانه نمایشگاه CES 2023، لپ تاپ جدیدی را ارائه کرده است که از صفحه نمایشی چشم نواز بهره می برد.

محصول جدید MSI اولین لپ تاپ جهان با صفحه نمایش 18 اینچی 120 هرتز 4K MiniLED است. این لپ تاپ به طور کامل در نمایشگاه CES رونمایی خواهد شد.

پنل مینی ال ای دی یکی از ویژگی های مهم لپ تاپ اپل است. در مقایسه با LCD، این پنل پوشش رنگ بهتری دارد و کنتراست بیشتری را ارائه می دهد. اکنون MSI همچنین قصد دارد با تولید یک لپ تاپ مجهز به پنل مینی LED، محصولی هیجان انگیز را در دسترس قرار دهد.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی MSI، لپ تاپ Titan 18 HX از نمایشگری با رزولوشن 3840 در 2400 پیکسل استفاده می کند. این نمایشگر دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز، زمان پاسخ دهی سه میلی ثانیه و روشنایی 1000 نیت است و 100 درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد.

MSI هنوز مشخصات رسمی را منتشر نکرده است، اما صفحه محصول در فروشگاه های ایالات متحده نشان می دهد که Titan 18 HX یک جانور بی شاخک است. این لپ تاپ گیمینگ از پردازنده Intel Core i9-14900HX (نسل چهاردهم پرچمدار) با 24 هسته و 32 رشته به همراه گرافیک Nvidia RTX 4090 بهره می برد.

گفته می شود لپ تاپ جدید MSI دارای حداکثر 128 گیگابایت رم DDR5، فضای ذخیره سازی SSD، وب کم فول اچ دی و پورت های مختلف است.

قیمت لپ تاپ MSI Titan 18 HX هنوز اعلام نشده است; اما بعید نیست که قیمت لپ تاپ مورد بحث در قدرتمندترین پیکربندی از 5000 دلار فراتر رود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.