آرتان پیام اهورا

همه چیزهایی که برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

آرتان پیام اهورا

همه چیزهایی که برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

رسانه و مرجع نوآورانه برای انتقال دانش روز دنیا برای رشد فردی و افزایش دانش عمومی

کلمات کلیدی

همه چیز درباره خرید ماشین اصلاح سر

جمعه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۱، ۰۱:۲۸ ب.ظ

موتور، تیغه های آن، لوازم جانبی و سهولت استفاده از جمله مواردی هستند که در خرید بهترین ماشین اصلاح سر برای ارایشگاه باید در نظر بگیرید. یافتن و انتخاب ریش تراش مناسب شما چندان سخت نیست، فقط باید چند نکته اساسی را در مورد این محصول در نظر بگیرید.
چرا به ریش تراش سر موزر نیز می گویند؟

موزر یک برند قدیمی ماشین اصلاح است. پس اشتباه نکنید ماشین اصلاح در انگلیسی MOSER نامیده نمی شود بلکه به آن HAIR CLIPPERS می گویند. از آنجایی که موزر یکی از اولین و بهترین ماشین های اصلاح سر محسوب می شود، مانند بسیاری از محصولات دیگر که نام تجاری آنها بر روی آن محصول باقی مانده است، موزر به همین دلیل در فرهنگ ما باقی مانده است. و امروزه به آن موزر موزر نیز می گویند.

6 نکته ای که برای خرید بهترین ماشین اصلاح (موزر) باید در نظر بگیرید.
1- موتور
هرگز اهمیت موتور موزر را دست کم نگیرید، زیرا می تواند تفاوت زیادی در عملکرد و دوام دستگاه ایجاد کند. نکته اصلی این است که یک موتور قدرتمند به معنای عملکرد بهتر است، چه یک آرایشگر حرفه ای باشید و چه کسی که ترجیح می دهد موهای خود را در خانه کوتاه کند.

موتورهای صاف کننده ارزان قیمت اغلب قدرت تمیز کردن، برش و دستیابی به سبک دقیقی که شما ترجیح می دهید را ندارند و ممکن است پس از چندین بار استفاده زودتر از موتورهای پرقدرت بسوزند.

اگر یک آرایشگر حرفه ای هستید و در طول روز موها را کوتاه می کنید، مراقب باشید ریش تراش و موتور قدرتمندی که انتخاب می کنید گرمای بیش از حد تولید نکند.

موتورهای دوار، مغناطیسی و محوری سه نوع متداول موتورهای تریمر هستند:

موتورهای دوار: ماشین های پیرایش و خطی که از موتورهای دوار استفاده می کنند، قدرت و سرعت یکسانی دارند. با وجود چنین ترکیبی، موتورهای دوار برای طیف بسیار گسترده ای از انواع پیرایش و پیرایش استفاده می شوند.

موتورهای مغناطیسی: این موتور مغناطیسی هم با جریان متناوب AC و هم با جریان مستقیم DC کار می کند و در مقایسه با سایر موتورها از قدرت بالایی برخوردار است. به همین دلیل به آن یونیورسال نیز می گویند که به معنای «جهانی» است. این موتور سرعت بالایی دارد و برای اصلاحاتی که حجم زیادی از موها را در بر می گیرد مناسب است.

موتورهای محوری: دستگاه اصلاح مویی که دارای موتورهای محوری است، قدرت زیادی دارد و در عوض سرعت تیغه ها کمتر از حد معمول است. این موتورها برای کوتاه کردن موهای ضخیم، پرپشت و خیس مناسب هستند و بسیاری از آرایشگران حرفه ای این موتورها را ترجیح می دهند.

2- تیغه های موزر
تیغه های ماشین اصلاح به دلایل زیادی از موتور آن اهمیت بیشتری دارد. تیغه های ریش تراش های ارزان می تواند منجر به کشیدن مو یا عدم رسیدن به حالت دلخواه شما شود.

مواد متداول مورد استفاده برای تیغ های تیغ عبارتند از فولاد و کربن. تیغه‌های کربنی اغلب خود تیز می‌شوند و بنابراین برای مدت طولانی‌تری تیز می‌مانند. بنابراین تیغه های کربنی انتخاب بهتری برای شما هستند.

یکی دیگر از موادی که می توان در تیغ ها استفاده کرد تیتانیوم است و از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارد، اما معمولاً قیمت بالاتری را به همراه دارد.

همچنین می توانید ریش تراش هایی بخرید که دارای تیغه های سرامیکی هستند. اصولاً این دسته از محصولات را می توان بهترین ماشین اصلاح نامید زیرا یکی از بزرگترین مزیت های تیغه های سرامیکی گرم نشدن آن ها در استفاده طولانی مدت است. اما از طرف دیگر، تیغه های سرامیکی شکننده تر از تیغه های کربنی یا تیتانیوم هستند و جایگزین های آن همگی گران هستند.

3- تجهیزات جانبی
بیشتر اتو موها لوازم جانبی مختلفی دارند. اگرچه تعداد اکسسوری های استایل لزوماً نشان دهنده برتری نیست، اما می تواند به شما در رسیدن به استایل و ظاهر دلخواه کمک کند. لوازم جانبی که معمولاً همراه با ماشین اصلاح عرضه می شوند عبارتند از محافظ تیغه ها، اتصالات شانه، روغن ماشین اصلاح و کابل های شارژ.

4- تنظیمات کوتاهی
اگر به دنبال خرید بهترین موبر هستید، حتما قبل از خرید به تنظیمات کوتاهی آن توجه کنید. این به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که چه نوع کاری را می خواهید انجام دهید.

به طور کلی، هر چه یک ماشین اصلاح گزینه های بیشتری داشته باشد، نتیجه بهتری خواهد داشت، به خصوص اگر یک آرایشگر حرفه ای باشید. تعداد تغییرات طول شانه نشانگر خوبی از تطبیق پذیری کلی آن است.

اما حتی اگر ریش تراش شما محافظ ندارد یا طیف وسیع تری از تنظیم طول شانه را ارائه نمی دهد، می توانید آنها را جداگانه خریداری کنید.

5- قابلیت شستشو و نظافت آسان
بسیاری از ماشین‌های اصلاح گزینه‌های شستشوی آسان را ارائه می‌دهند، به این معنی که می‌توانید پس از اتمام استفاده، آن‌ها را زیر شیر آب بشویید.

شستن ماشین اصلاح بعد از استفاده زمان کمتری نسبت به تمیز کردن ماشین اصلاح با برس کوچکی که معمولا همراه آن است، می برد. اما این موضوع یک انتخاب شخصی است و می توانید از هر دو استفاده کنید.

6- سهولت استفاده
عوامل زیادی در تعیین نحوه استفاده از ماشین اصلاح و سهولت استفاده از آن نقش دارند، عواملی مانند: وزن، طراحی و نوع گرفتن.

به طور کلی، ریش تراش سبک تر به راحتی قابل کنترل است، اما اگر یک آرایشگر حرفه ای هستید و چندین ساعت در روز را به کوتاه کردن مو اختصاص می دهید، ممکن است دستگاهی بخواهید که به اندازه کافی محکم باشد تا برای مدت طولانی دوام بیاورد.

در مرحله بعد به بررسی بهترین ماشین های اصلاح می پردازیم.

پیاده

آیا می توانم بهترین ریش تراش را بخرم؟
راهنمای خرید ماشین اصلاح سر
ممکن است ریش تراش همه این ویژگی ها را نداشته باشد، اما تفاوت های زیادی بین انواع خوب و بد وجود دارد. ویژگی هایی که در ماشین ریش تراش برای یک نفر مفید است ممکن است برای دیگری کارایی نداشته باشد. در قسمت زیر به معرفی چند فاکتور مهم می پردازیم که می تواند در انتخاب بهترین ماشین اصلاح سر شما تاثیر بگذارد.

 ریش تراش سیمی یا بی سیم
اکثر تریمرهای موجود در بازار سیمی هستند و طول استاندارد آنها به 8 فوت می رسد. با این حال، ریش تراش های باتری دار همیشه بهتر و ارزان تر هستند و تعداد کمی از مدل های ریش تراش شارژی جدید در بازار وجود دارد.

بهتر است در مسافرت از نوع بی سیم استفاده کنید و حمل راحت تری دارند و فضای کمتری را نسبت به مدل های سیمی اشغال می کنند. معمولا آرایشگرهای حرفه ای مدل های سیم دار را ترجیح می دهند، اما برخی از آنها شروع به استفاده از نسخه شارژی کرده اند.

اگر می خواهید از ریش تراش شارژی استفاده کنید، توصیه می کنیم مدلی بخرید که از نوع سیمی نیز پشتیبانی کند، به این ترتیب می توانید از هر دو استفاده کنید.

موتور ریش تراش الکترومغناطیسی، محوری یا چرخشی؟
موتورهای الکترومغناطیسی از آهنربا و فنر برای فشار دادن تیغه ها به جلو و عقب استفاده می کنند. این نوع موتورها اصلاح نرم تری انجام می دهند و ارزان تر هستند.

این موتورها می توانند چندین سال بدون نیاز به روغن کاری و تعویض قطعات مورد استفاده قرار گیرند اما نسبت به 2 موتور دیگر قدرت کافی ندارند و پس از استفاده زیاد در اثر اصطکاک تیغه ها گرم می شوند.

موتورهای محوری با دو آهنربا کار می کنند و تیغه ها را بین آنها به جلو و عقب می راند. این موتورها قدرت زیادی دارند و در عوض سرعت تیغه آنها کمتر از حد معمول است. سرعت کم آنها باعث نمی شود که تیغه ها به اندازه موتورهای الکترومغناطیسی گرم شوند.

موتورهای دوار به جای آهنربا از یک موتور متحرک واقعی استفاده می کنند و قدرت ثابت تری را ارائه می دهند. ماشین های اصلاح و صاف کننده که از موتورهای دوار استفاده می کنند دارای قدرت و سرعت یکسانی هستند. نکته مهم در خرید آنها عمدتا قیمت است اما اگر آرایشگر حرفه ای هستید هزینه آن برای شما مقرون به صرفه است.

وزن ماشین اصلاح چقدر باید باشد؟
وزن زیاد ماشین اصلاح باعث می شود فرد احساس خستگی و سختی کند. ریش تراش را به مدت پنج دقیقه تا یک ساعت در دست نگه دارید، اگر سنگین باشد، درد شدیدی در ناحیه دست ایجاد می شود.

مقداری وزن اجتناب ناپذیر است، به خصوص اگر به سراغ ریش تراش قوی تری بروید، وزن آن کمی بیشتر می شود، اما اگر بتوانید یک ماشین سبک تر با عملکرد مشابه پیدا کنید، حتی بهتر است.

تیغه های فلزی و سرامیکی
ترکیب تیغه و موتور آن چیزی است که عملکرد دستگاه شما را تعیین می کند. در این لیست بیشتر تیغه ها از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. برخی از تولیدکنندگان، مانند Oster، تیغه های قابل تعویض را در برخی از مدل های خود قرار داده اند تا گزینه های بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهند.

در صورت تمایل می توانید تیغه های سرامیکی را خریداری کنید، اما لازم به ذکر است که قیمت آنها به طور کلی بسیار بیشتر از تیغه های فلزی است. مزیت اصلی آنها این است که حرارت کمتری دارند و تراشیدن راحت تر می شود. با این حال، تیغه های سرامیکی شکننده تر هستند. به طور کلی، شما می توانید با تیغه های فولادی بیشتری فرار کنید.

شانه و لوازم جانبی
ریش تراش به تنهایی ابزار بسیار خوب و کارآمدی است اما با داشتن مجموعه ای از لوازم جانبی می تواند قابلیت های خود را افزایش دهد. محافظ تیغه، روغن اصلاح و برس تمیز کننده در اکثر بسته های اصلاح گنجانده شده است. البته در برخی از کیت ها موارد اضافی خوبی نیز وجود دارد.

شانه های فروخته شده در کیت لوازم جانبی ریش تراش به شما این امکان را می دهد که سطح برش را کنترل کنید، به طور یکنواخت برش دهید یا فقط ماشین را در مکان مناسب حرکت دهید.

آنها همچنین ترکیب کردن و محو کردن مدل مو را بسیار آسان می کنند. برخی از شانه های کوتاه تر به طور خاص به عنوان شانه های مرکب برچسب گذاری شده اند. شانه های بیشتر به معنای گزینه های یک ظاهر بیشتر است که به آرایشگر تنوع زیادی می دهد.

خوشبختانه، نیازی به استفاده از شانه هایی که به همراه ماشین اصلاح شما ارائه می شود، ندارید. مگر اینکه با یک مدل کاملا جدید و متفاوت از یک برند مواجه شوید.

راهنمای گام به گام استفاده از ریش تراش سر
استفاده از ریش تراش برای کوتاه کردن و حالت دادن به موهایتان ممکن است کمی ترسناک و دور از ذهن به نظر برسد. در این قسمت راهنمای مفیدی در مورد نحوه کوتاه کردن مو با ماشین اصلاح وجود دارد.

 مرحله 1: محل کوتاه کردن مو یا مدل موی خود را انتخاب کنید.
کوتاه کردن مو باید در مکانی انجام شود که تمیز کردن آن به راحتی انجام شود. مکانی که می‌خواهید باید فضای کافی برای قرار دادن صندلی، آینه و همچنین نور یا نور طبیعی داشته باشد تا نحوه کوتاه کردن مو را ببینید و اگر از موبر سیمی استفاده می‌کنید، باید به پریز برق مجاور دسترسی داشته باشد. .

مرحله 2: آماده سازی مو
آماده سازی مو، کوتاه کردن مو را آسان تر می کند. قبل از شروع کوتاه کردن، ابتدا موهای خود را بشویید یا حداقل آن را با اسپری آب کاملاً خیس کنید. این به این دلیل است که موهای خیس راحت تر شانه می شوند. شانه کردن موهای خود را نیز از دست ندهید، زیرا موهای درهم می تواند باعث برش ناهموار شود.

خلاص شدن از گره خوردن و مرتب کردن موهایتان، آن را برای یک مدل کوتاه تر آماده می کند. این روش به ویژه برای

برای موهای خشکی که در صورت کوتاه شدن سریع وز می شوند بسیار مناسب است. قرار دادن موهای خیس راحت تر روی شنل کوتاه است و کوتاهی راحت تری به شما می دهد.

مرحله 3: تمام لوازم جانبی مورد نیاز را آماده کنید
برای کوتاه کردن موهای خود حداقل به دو آینه نیاز دارید: یکی در جلو برای دیدن وضعیت شما و دیگری در پشت سر. برای دید بهتر می توانید از آینه های بزرگتر در دو طرف استفاده کنید.

مرحله 4: موهای خود را برش دهید
برای کوتاه کردن راحت تر، بهتر است موهای خود را به 4 قسمت مساوی تقسیم کنید. قسمت دور گردن، قسمت زیر حاشیه، حاشیه های کناری و بالای سر

مرحله 5: از حاشیه های کناری شروع کنید
از لبه های کناری هر دو طرف شروع کنید. استایلیست‌های حرفه‌ای معمولاً از یک طرف شروع می‌کنند و به عقب برمی‌گردند و سپس طرف دیگر را اصلاح می‌کنند. برای کوتاه کردن مو در خانه بهتر است قبل از کوتاه کردن سایر قسمت ها، دو طرف آن را به اندازه دلخواه کوتاه کنید.

سپس شروع به کوتاه کردن موها از پایین به بالا کنید و تیغه اصلاح را کمی کج کنید تا رنگ کوتاه آن محو شود. قسمت های باقی مانده یا بیرون زده را مجدداً برای برش تمیزتر برش دهید.

مرحله 6: کوتاه کردن مو را از پشت ادامه دهید.
برای یک مدل موی بهتر، به خصوص در پشت سر، به یک آینه بزرگ در پشت سر نیاز دارید. مطمئن شوید که دید کاملی از پشت خود در آینه عقب دارید و سپس شروع کنید. روش مشابه با کناره های کوتاه: از پایین به بالا برش بزنید، تیغ را با زاویه کمی روی موها بگذارید تا خط کوتاه محو شود و موها یکدست شود.

مرحله 7: در صورت لزوم شانه های اصلاح را تعویض کنید.
اگر قصد دارید موهای خود را به طور کامل کوتاه کنید، می توانید این مرحله را نادیده بگیرید. در غیر این صورت حتما یادتان باشد برای تعویض شانه ها ابتدا دستگاه را خاموش کنید.

برای رفع شک و تردید خود در مورد سایز مدل مو، بهتر است ابتدا از شانه های بلندتر استفاده کنید و سپس در صورت نیاز به مدل موی کوتاهتر، آن را با شانه های کوتاهتر جایگزین کنید. به یاد داشته باشید که می توانید قدم به قدم پیش بروید زیرا گزینه های بیشتری دارید، اما اگر خیلی کوتاه کنید، نمی توانید به عقب برگردید.

مرحله 8: قسمت بالای مو را اصلاح کنید
برای قسمت بالای سر بهتر است به جای ریش تراش از قیچی هایی که برای این منظور طراحی شده اند در کوتاه کردن موها استفاده کنید. قیچی دقت بیشتری دارد و ظاهری نرم‌تر به مو می‌دهد. توجه داشته باشید که موهای بالای سر بیشتر از کناره ها یا پشت سر در معرض دید قرار دارند، بنابراین بهتر است در کوتاه کردن این قسمت محتاط و محافظه کار باشید.

مرحله 9: چتری ها را کوتاه کنید
برای کوتاه کردن این قسمت استفاده از قیچی بهتر از ریش تراش است. کنترل قیچی هنگام بریدن چتری راحت تر و دقیق تر خواهد بود.

مرحله 10: مراقبت از ماشین اصلاح، شستن و روغن کاری تیغه های آن
خرید بهترین موبر به معنای پرداخت هزینه بالایی است. پس جای تعجب نیست اگر بگویم در حفظ آن کوشا باشید. هرگز از مراقبت از وسایل خود غافل نشوید! این شامل ایجاد یک روال تمیز کردن و نگهداری برای ریش تراش شما است، زیرا مراقبت و نگهداری مناسب می تواند عمر ریش تراش شما را افزایش دهد.

برای از بین بردن موهای زائد بین تیغه ها، می توانید از برس های کوچک موجود در کیت لوازم جانبی استفاده کنید و سپس تیغه های ماشین اصلاح خود را روغن بزنید.

اصطکاک بین تیغه های ماشین اصلاح باعث ساییدگی بیشتر آنها و فرسودگی قطعات زودتر از حد انتظار می شود. همچنین، این سایش می تواند گرمای بیشتری ایجاد کند و باعث تحریک و ناراحتی پوست شما شود. بنابراین بهتر است قبل از هر بار استفاده آن را با روغن مخصوص و سبک چرب کنید.

تنها یک قطره روغن روی تیغه های ماشین اصلاح می تواند معجزه کند و کارایی دستگاه شما را افزایش دهد.

مرحله یازدهم: موها را بشویید و سپس خشک کنید
همیشه در هنگام کوتاه کردن موها موهای اضافی در کنار مو باقی می ماند که پس از شستن و خشک کردن موها خود را نشان می دهند. بنابراین پس از اتمام کار، موهای خود را با شامپو بشویید تا تمام زائدات موهای کوتاه شده پاک شود.

سپس موهای خود را برس بزنید و با سشوار خشک کنید. و در نهایت آن را با کمی ژل یا برخی محصولات دیگر حالت دهید.

راهنمای تعمیر و نگهداری ماشین اصلاح سر
ممکن است ماشین اصلاح برای مدت طولانی به شما خدمت کند، اما برای کارآمد ماندن باید از آن مراقبت کنید. این راهنما پیشنهادهای مهمی را برای نگهداری و مراقبت از ریش تراش ارائه می دهد.

مرحله 1: ابزارهای خود را جمع آوری کنید
ریش تراش، آچار مخصوص، روغن تیغه و سایر تجهیزات را برای تمیز کردن دستگاه جمع آوری کنید و سپس آن را کنار بگذارید. هیچ چیز بدتر از این نیست که پس از بسته بندی همه چیز با قطعه ای از دستگاه خود روبرو شوید.

مرحله 2: تیغه ها را بردارید
هنوز هم می توانید تیغه ها را تمیز کنید. توصیه می کنیم بعد از هر بار استفاده، تیغه ها را با برس تمیز کنید و یک روال تعمیر و نگهداری کامل انجام دهید. بهتر است به کمک آچار تیغه ها را کمی شل کنید و بین آنها را کاملا روغن کاری و تمیز کنید.

مرحله 3: ماشین اصلاح خود را با استفاده از برس های موجود در کیت تمیز کنید.
سپس تمام قسمت های دستگاه و همچنین سوراخ های بین تیغه ها را تمیز کنید.

مرحله 4: شستن ریش تراش را فراموش نکنید
شستن ماشین اصلاح از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا گرد و غبار و کثیفی را پس از استفاده مکرر جذب می کند.

و ممکن است در حین استفاده پوست شما حساسیت ایجاد کند. بهتر است ماشین اصلاح را در آب گرم و بدون مواد شوینده بشویید و سپس با یک پارچه یا حوله تمیز خشک کنید.

مرحله 5: تیغه های ماشین اصلاح را تیز کنید
در این قسمت فقط به یک ابزار تخصصی مخصوص یعنی چاقوی سنگی نیاز دارید. ابتدا قسمت تیغه را از دستگاه جدا کرده و قسمت زبر سنگ را انتخاب کنید. مقداری آب روی سنگ بریزید و سپس تیغه دستگاه خود را روی آن قرار دهید. قسمت های صاف تیغه باید موازی با سطح سنگ باشد. به آرامی تیغه را با فشار ملایم 10 بار روی سنگ بلغزانید. وقتی کارتان تمام شد، هر دو را بشویید.

مرحله 6: تیغه های خود را روغن بزنید
این کار باید پس از قرار دادن تیغه ها در دستگاه انجام شود. همه ماشین‌های اصلاح با دو تیغه کار می‌کنند که به یکدیگر ساییده می‌شوند، بنابراین روغن کاری تیغه‌ها برای حفظ حرکت روان آنها بسیار مهم است. روغن کاری تیغه ها به میزان مصرف شما بستگی دارد.

کاربران معمولی می توانند هفته ای یک بار تیغه های خود را روغن کاری کنند. اگر آرایشگر حرفه ای هستید، بهتر است بعد از هر ۲ بار استفاده، تیغه های خود را تمیز و روغن کاری کنید.

استفاده از یک یا دو قطره روغن برای تیغه های دستگاه شما مناسب و کافی است و یک بطری روغن دستگاه می تواند مدت زیادی برای شما دوام بیاورد. هنگام روغن کاری تیغه ها را افقی نگه دارید تا مطمئن شوید که روغن به سرتاسر تیغه می رسد.

دستگاه را خاموش کنید و تیغه را پایین نگه دارید تا روغن اضافی تخلیه شود، سپس آن را پاک کنید. مراقب باشید روغن اضافی وارد موتور نشود!

تفاوت بین ریش تراش حرفه ای و خانگی
ماشین های اصلاح اصل در اصل برای آرایشگران حرفه ای مناسب هستند. اما در سال های اخیر اکثر افراد از این وسیله برای کوتاه کردن مو در منزل استفاده می کنند. نیازهای کاربران خانگی در مقایسه با آرایشگران حرفه ای متفاوت است.

به طور کلی، یک ماشین اصلاح خانگی به اندازه یک ماشین اصلاح حرفه ای ویژگی های زیادی ندارد، به خصوص در قسمت های ترکیب و تار شدن خط مو. با استفاده از طیف گسترده ای از ویژگی ها، موبرهای حرفه ای می توانند به راحتی هر مدل مو را کوتاه کنند.

از سوی دیگر، این ویژگی های اضافی مهارت بیشتری را به کاربر اضافه می کند. اما این بدان معنا نیست که نمی توانید از یک موبر حرفه ای برای مصارف خانگی خود استفاده کنید، اما اگر مهارت کافی در کوتاه کردن مو ندارید، خرید یک موبر حرفه ای یک هزینه اضافی است.

راهنمای خرید بهترین ماشین اصلاح سر از برندهای معتبر
کارایی و کیفیت همه ماشین های اصلاح یکسان نیست. برندهای مختلفی از ریش تراش ها وجود دارند که از بقیه متمایز هستند و به دلیل کیفیت اثبات شده خود برای مدت طولانی مورد استفاده آرایشگران قرار گرفته اند. در قسمت زیر راهنمای کوتاهی در رابطه با خرید برندهای ماشین اصلاح وجود دارد که به معرفی آن می پردازیم.

ریش تراش وال
وقتی صحبت از برندهای ماشین اصلاح می شود، سه برند برتر Oster، Andis و Wall به ذهن متبادر می شوند. ریش تراش برند دیوار نیمه حرفه ای است و برای افراد غیر حرفه ای که مهارت چندانی در کوتاه کردن مو ندارند مناسب است. این دستگاه با کمک لوازم جانبی گسترده به شما کمک می کند تا موها را دقیقاً همان طور که می خواهید کوتاه کنید.

ماشین اصلاح سر برند اندیس
دومین برند در بین سه برند برتر Andis است که گزینه های گران تری مانند موتور چند سرعته یا تیغه های سرامیکی را ارائه می دهد. ریش تراش های Indis گران هستند، اما اگر قصد دارید یک آرایشگر حرفه ای شوید، ارزش هزینه کردن را دارند.

ریش تراش اوستر
شاید تعاریف زیادی از این برند در سالن های زیبایی شنیده باشید. اکثر آرایشگران حرفه ای از این برند استفاده می کنند. Oster در مدل های حرفه ای خود عمدتا از موتورهای چرخشی استفاده می کند که قدرت بی نظیری به دستگاه می دهد.

یکی از دلایل محبوبیت ریش تراش برند Oster تیغه های آن است. به دلیل طراحی و مهندسی ارگونومیک، تیغه های آن داغ نمی شوند و باعث می شود که هیچ چیز مانع اصلاح شود.

ریش تراش پاناسونیک
علاوه بر سه برند معروف ریش تراش، گزینه های دیگری نیز وجود دارند که عملکرد خوبی دارند. پاناسونیک دانش عالی خود را در زمینه الکترونیک، در زمینه مراقبت از پوست و مو به کار گرفته است و همچنین محصولاتی برای اصلاح و کوتاه کردن مو از جمله بهترین ریش تراش صورت طراحی و تولید کرده است.

ریش تراش رمینگتون
برند رمینگتون تقریبا به اندازه سه برند برتر با کیفیت است، رمینگتون یکی از برندهای معروف در زمینه تولید محصولات شخصی مانند لوازم آرایش و زیبایی مو، ریش تراش، اپیلاتور و ... با الهام از تکنولوژی روز و با هدف این برند به دلیل شیک بودن، محصولات کاربردی و موثری را روانه بازار کرده است.

ریش تراش رمینگتون که عملا به نام تخریب ناپذیر شناخته می شود در مقایسه با قیمت ارزان خود کارایی و کارایی بالایی از خود نشان می دهد و برای استفاده آرایشگران حرفه ای و یا حتی مصارف خانگی مناسب است.

ماشین اصلاح سر برند Hatteker
برخلاف سه برند برتر Wahl Andis و Oster، برند Hatteker نام جدیدی در صنعت است. آنها عمدتا محصولات بی سیم و ضد آب را ارائه می دهند. این محصول دارای 2 تیغ برقی فوق العاده کارآمد می باشد. یکی از تیغه ها برای کوتاه کردن مو و یکی برای کوتاه کردن ریش استفاده می شود.

ضد آب بودن این دستگاه به این معنی است

تمیز کردن آنها بسیار راحت تر است. برای شستن دستگاه کافی است تیغه های آن را زیر شیر آب بگیرید و استراحت کنید. این دستگاه حتی می تواند با انواع کرم های موبر نیز کار کند.

سوالات متداول در مورد استفاده از ماشین اصلاح سر
کوتاه کردن موها در خانه می تواند دلهره آور باشد، بنابراین ما چندین سوال متداول را برای شما در این بخش جمع آوری کرده و به آنها پاسخ داده ایم:

تفاوت بین کلیپر و تریمر چیست؟
بهتر است از گیره برای کوتاه کردن موهای بلند استفاده شود و همیشه شانه هایی دارد که طول دقیق آن را ایجاد می کند. گیره برای کوتاه کردن موهای پرپشت و ریش بهتر عمل می کند. از طرفی تریمر قابلیت حذف موهای ریز پوست را دارد.

آیا می توان ریش شما را با ریش تراش کوتاه یا کوتاه کرد؟
مهم نیست که مو کجا رشد می کند، اما باید نوع ابزار را با کاری که می خواهید انجام دهید مطابقت دهید. مشکل اصلی این است که بیشتر موبرها برای حرکت در نواحی کوچکی که موها هستند، خیلی بزرگ هستند.

آیا می توان از ریش تراش برای از بین بردن موهای زائد استفاده کرد؟
در حالی که این از نظر تئوری امکان پذیر است، ما مطلقاً انجام این کار را توصیه نمی کنیم. ریش تراش شما بزرگ و قدرتمند است. نواحی حساس بدن باید بیشتر مراقبت شوند. استفاده از ریش تراش در نواحی حساس بدن ممکن است به پوست نازک آن نواحی آسیب برساند. برای این مناطق بهتر است از تیغ های ژیلت یا کوچک استفاده کنید.

آیا توجه به برند ریش تراش هنگام خرید محصول اهمیت دارد؟
بله، این به ویژه در مورد برندهای معتبر صادق است. برخی از برندهای موجود در بازار گارانتی های بهتری نسبت به سایرین ارائه می دهند. مدت زمان گارانتی توسط سازنده تعیین می شود و این مدت با گارانتی سایر محصولات متفاوت است.

دوام ریش تراش چقدر است؟
بسیار نادر است که تیغه ها یا گیره های داخلی دستگاه بشکند. تا زمانی که آن را به خوبی نگهداری کنید، دستگاه بیشتر دوام می آورد. در صورت شکستگی تیغه ها، می توانید آن را به مرکز خدمات ببرید و پس از تعمیر با تیغه های جدیدتر تعویض کنید. با این حال، باید هر چند وقت یک بار دستگاه خود را به مرکز خدمات ببرید و آن را تعمیر و بازسازی کنید. برخی آرایشگران هنوز از ریش تراش های قدیمی استفاده می کنند. یکی از دلایل اصلی تغییر قطعات ماشین اصلاح، افزودن امکانات جدید یا بهتر است.

هر چند وقت یک بار نیاز به تعویض تیغه ها دارید؟
این تا حد زیادی به استفاده شما بستگی دارد. با استفاده کم، نیازی به تعویض اغلب تیغه ها نخواهید داشت و ممکن است در مجموع فقط یک یا دو بار نیاز به تعمیر داشته باشید. استفاده مکرر زمان تعویض دستگاه را کوتاه می کند، اما به طور کلی می توانید از همان تیغه ها برای یک سال یا بیشتر استفاده کنید.

با انتخاب بهترین ریش تراش، زیبایی را آشتی دهید
با در دست داشتن بهترین موبر و کمی دانش می توانید به راحتی موهای خود را در خانه حالت دهید. شما حتی می توانید از دانش جدید خود برای کمک به دوستان و اقوام خود استفاده کنید!

به یاد داشته باشید که از دستگاه خود به خوبی مراقبت کنید و تیغه ها را مرتباً روغن کاری و بدون مو نگه دارید. نگهداری صحیح می تواند نقش کلیدی در دوام محصول شما داشته باشد. اکنون تمام اطلاعات و ابزار لازم برای کوتاه کردن موها را می دانید و با آنها می توانید موهای خود را دقیقاً همانطور که می خواهید کوتاه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.