آرتان پیام اهورا

همه چیزهایی که برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

آرتان پیام اهورا

همه چیزهایی که برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

رسانه و مرجع نوآورانه برای انتقال دانش روز دنیا برای رشد فردی و افزایش دانش عمومی

کلمات کلیدی

همه نکات برای خرید ماشین ریش تراش مناسب

پنجشنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۱، ۰۱:۵۰ ب.ظ

همه ما به دنبال ظاهری آراسته و آراسته در طول روز هستیم، برای این منظور خرید بهترین ماشین ریش تراش صفر زن یکی از مضرترین نیازهای هفته و گاه روزانه برای آقایان است. در گذشته مردان از روش های سنتی مختلفی برای تراشیدن سر یا صورت خود استفاده می کردند. با گذشت زمان، با پیشرفت علم و متعاقب آن ظهور تکنولوژی، دستگاه های برقی تغییر شکل صورت و سر اختراع شدند. با اختراع این دستگاه ها، تراشیدن مو برای مردان بسیار آسان تر و سریعتر شد. اما تعجب آور نبود که با پیشرفت تکنولوژی، تمامی وسایل الکترونیکی به ویژه ماشین ریش تراش دستخوش تغییرات زیادی شدند. در نتیجه این تغییرات، این نوع دستگاه ها به ویژگی های متعدد و قابل توجهی مجهز شدند و توانستند به یکی از پرفروش ترین انواع لوازم الکترونیکی در بازار تبدیل شوند، هرچند بسته به ویژگی هایی که داشتند قیمت های بسیار متفاوتی داشتند.

البته در هنگام خرید ماشین اصلاح سر و صورت باید یک نکته مهم را همیشه در نظر داشته باشید و آن این است که قبل از خرید تحقیق زیادی انجام دهید تا با مشخصات و تجهیزات این نوع دستگاه ها بیشتر آشنا شوید. البته قیمت آنها متفاوت است و سپس با توجه به نیاز خود مدل خاصی از این دستگاه ها را خریداری کنید.

در این مقاله قصد داریم ابتدا بهترین ویژگی های ماشین اصلاح صورت را به شما معرفی کنیم  با ما همراه باشید:

چگونه ریش تراش مناسب را انتخاب کنیم؟
آیا به داشتن صورت کاملا صاف و بدون ریش عادت کرده اید؟ شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که می خواهید کلش کوتاه یا متوسط داشته باشید. بنابراین در هنگام خرید ماشین اصلاح صورت باید به تنظیمات ماشین اصلاح دقت کنید تا نوع مناسب خود را خریداری کنید.

اگر هر چند روز یکبار اصلاح می‌کنید، باید ریش‌تراشی را انتخاب کنید که دارای تیغه‌های متعددی باشد تا بتوانید ریش خود را آنطور که می‌خواهید حالت دهید. تیغ هایی که مجهز به تیغه های مختلف هستند نیز برای اصلاح سر و یا کل بدن مناسب هستند.

انواع ماشین اصلاح مردانه و تفاوت آنها
به طور کلی دو نوع ماشین اصلاح در بازار وجود دارد که عبارتند از:

ریش تراش چرخشی
در این نوع ریش تراش ها معمولاً سه تیغه وجود دارد که با حرکت چرخشی ریشه را می تراشند. با استفاده از این تیغ می توانید تمام قسمت های صورت خود را کاملا تمیز بتراشید. در واقع حرکت چرخشی آن باعث می شود ریش های زیر چانه و گردن خود را به راحتی کوتاه کنید.

ریش تراش های چرخشی برای افرادی که پوست نسبتاً ضخیم دارند یا افرادی که مدتی است صورت خود را اصلاح نکرده اند مناسب است. در نتیجه این نوع ریش تراش برای افرادی که تازه تراشیدن صورت خود را شروع کرده اند مناسب نخواهد بود.

همچنین ریش تراش های چرخشی می تواند گزینه خوبی برای افرادی باشد که تمایلی به اصلاح هر روز ندارند و معمولا یک روز در میان یا حتی یک بار در هفته اصلاح می کنند.

ریش تراش فویل
در ریش تراش های فویلی تیغه ها به صورت ردیفی چیده شده اند و حرکت آنها به جلو و عقب است. در واقع این تیغه ها زیر لایه نازکی از فلز قرار می گیرند و یک الگوی مشبک را تشکیل می دهند. این لایه نازک فویل از تیغ های تیغ محافظت می کند.

ریش تراش فویلی برای افرادی مناسب است که تارهای ریش نسبتاً نازک و نرمی دارند و قصد دارند با اصلاح صورت کاملاً صاف و نرمی داشته باشند. در ضمن این نوع ریش تراش برای افرادی که پوست حساسی دارند بهترین گزینه است. ریش تراش های چرخشی باعث تحریک پوست می شوند و برای افرادی که پوست حساس دارند مناسب نیستند.

مهمترین معیارهای خرید ماشین اصلاح چیست؟
تنظیم اندازه مدل مو: برخی از ریش تراش ها فقط یک حالت برای کوتاه کردن ریش دارند. به عبارت دیگر، ابزار دیگری برای تنظیم اصلاح مورد نیاز است. ممکن است برای این نوع ریش تراش ها هزینه بیشتری بپردازید، اما این ریش تراش در زمان شما صرفه جویی می کند، زیرا دیگر مجبور نیستید کارهای روزمره خود را قطع کنید و منتظر بمانید تا از ابزارهای مکمل دیگر برای انجام کارهای روزانه استفاده کنید. .

قابلیت استفاده از ماشین اصلاح هنگام اتصال به برق: ممکن است در هنگام اصلاح با ماشین اصلاح شارژی شارژ آن تمام شود و نتوانید اصلاح صورت خود را با آن تمام کنید، بنابراین امکان استفاده از ماشین اصلاح با سیم یک ویژگی است ویژگی های مهم یک ماشین اصلاح خوب.

با شانه های درجات مختلف: اگر نمی خواهید موهای صورت خود را به طور کامل از ریشه کوتاه کنید، اما می خواهید ریش خود را مطابق سلیقه خود کوتاه کنید، با استفاده از شانه هایی با اندازه های مختلف، ریش تراش را تهیه کنید که درجات مختلف کوتاهی دارد. یا از طول ریش حمایت کنید.

میزان ماندگاری شارژ: ممکن است این ویژگی برای شما مهم نباشد اما نبود آن می تواند همیشه بعد از خرید ریش تراش برای شما مشکل ساز باشد. این روزها مدل های مدرن ریش تراش هایی که وارد بازار شده اند در مشکل میزان ماندگاری شارژ از یکدیگر پیشی گرفته اند، اما باید توجه داشته باشید که علاوه بر این ویژگی، ریش تراش سریعتر نیز شارژ می شود که در ادامه به آن می پردازیم.

نمایش میزان شارژ: برخی از ماشین های اصلاح برقی مدرن دارای یک نمایشگر دیجیتالی شمارش معکوس هستند که نشان می دهد ماشین اصلاح قبل از نیاز به شارژ مجدد چقدر شارژ دارد. برخی از ریش تراش ها دارای چراغ های سبز (با شارژ کامل) و قرمز (ناقص) هستند که به شما می گوید چه زمانی دستگاه کاملا شارژ شده است.

شارژ سریع ماشین اصلاح: برخی از ریش تراش های بی سیم دارای قابلیت شارژ سریع هستند، می توانید پس از 10 دقیقه دوش گرفتن، ریش تراش را شارژ کرده و صورت خود را اصلاح کنید.

ریش تراش ضد آب: در برخی از ریش تراش ها علاوه بر اصلاح خشک، این ویژگی نیز وجود دارد که می توانید از ژل یا فوم برای اصلاح صورت خود استفاده کنید یا از ریش تراش در حمام با صورت مرطوب استفاده کنید. محصولاتی که خاصیت استفاده از ژل را دارند بهترین گزینه برای افرادی با پوست حساس هستند. همیشه قبل از استفاده از ریش تراش، دستورالعمل ها را بخوانید، اگر از استفاده مرطوب پشتیبانی می کند، می توانید از آن در حمام استفاده کنید.

کوتاه کردن خط ریش و موهای بلند: اکثر ریش تراش ها دارای ویژگی اصلاح ریش هستند که می توان از آن برای کوتاه کردن موهای گوش یا سایر موهای بلند استفاده کرد.

تمیز کردن آسان ماشین اصلاح: اکثر ماشین های اصلاح باید بعد از چند بار استفاده تمیز شوند و اکثر ماشین های اصلاح دارای یک برس کوچک هستند که می توان از آن برای تمیز کردن ماشین اصلاح استفاده کرد. برخی از انواع ریش تراش ها را می توان با آب تمیز کرد و برخی از آنها قابلیت تمیز کردن خودکار را با سیستم تمیز کننده اتوماتیک با مواد ضدعفونی کننده دارند.

لوازم جانبی: اکثر ریش تراش ها مجهز به لوازم جانبی هستند که کار با آنها را راحت تر می کند. امروزه انواع ریش تراش در بازار وجود دارد که با کمک ابزارهای مختلف می توانید ریش خود را به مدل های مختلف کوتاه کنید. همچنین با کمک این تجهیزات می توانید تمام موهای بدن، بینی و گوش خود را تمیز کنید. با صرف هزینه بیشتر برای این نوع ریش تراش، می توانید لوازم جانبی بیشتری به دست آورید.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.